Socializare, sfaturi de optimizare SEO pentru o prezență internațională

Articol-ul "Socializare, sfaturi de optimizare SEO pentru o prezență internațională", a fost publicat în data de . Autor:

Socializare, sfaturi de optimizare SEO pentru o prezență internațională. Rețelele de socializare sunt cea mai populară activitate online la nivel mondial.

Rețelele de socializare ocupă un loc important în viețile noastre

Rețelele de socializare au reprezentat aproape 1 din 5 minute petrecute online, la nivel mondial. Au fost clasate drept cele mai antrenante activități online, la nivel mondial. Creșterea din social media nu arată niciun semn de încetinire.

Sunt miliarde de utilizatori de social media, pe toate continentele, fiecare cu particularitățile lor. Poate fi dificil de gestionat și de implicat cu audiențe globale. Este important să alegeți rețeaua socială potrivită în țara dvs. țintă.

Iată o imagine de ansamblu asupra principalelor rețele sociale din întreaga lume.

Există semne că unele țări dezvoltate s-ar putea apropia de punctele lor de saturație. Însă internetul e încă în creștere pe piețe emergente vaste, precum India și America de Sud. Astfel, există o mulțime de posibilități de creștere și de accesibilitate.

Oamenii folosesc mai mult decât Facebook. VKontakte este utilizată în Rusia, în timp ce QQ, Qzone sau WeChat sunt principalele rețele din China.

Lumea nu așteaptă următoarea rețea de socializare. De fapt, majoritatea oamenilor vor să-și păstreze viața digitală așa cum este și nu au nevoie de ceva nou. Nu intenționează să renunțe la ceea ce au deja.

În medie, oamenii se alătură numai la 1 sau 2 rețele de socializare.

Concurența pentru vizibilitatea organică a crescut semnificativ. Acest marketing digital a devenit obligatoriu în lumea de SEO Business. Există un nivel mai mare de concurență pentru vizibilitatea organică.

Variații regionale ale rețelelor de socializare

Facebook rămâne cea mai utilizată platformă de social media la nivel mondial. Dar alte website-uri pot fi la fel sau chiar mai importante pe propriile piețe. În SUA, marketing-ul pe rețele sociale a atins un punct de saturație.

Aproape 90% din companiile americane folosesc cel puțin o platformă majoră în acest an. Companiile americane vor folosi și Instagram pentru marketing. Conștientizarea platformelor pentru fotografii, ca Instagram sau Pinterest a crescut semnificativ în ultimii ani.

China, unde website-ul e interzis oficial, reprezintă un decalaj evident în dominanța mondială a Facebook. Dar media socială este imensă în această țară. QQ este liderul pieței din China, în timp ce QZone sau WeChat au o cotă de piață semnificativă.

Optimizarea rețelelor de socializare pentru a vă dezvolta prezența

Social media ar trebui să facă parte din orice strategie digitală care vizează piețele externe. Compania dvs. ar trebui să utilizeze puterea de a se extinde internațional.

Adevărata putere a social media vine din capacitatea de a crea o comunitate în jurul companiei dvs. Mai mult, de a crea conversații digitale cu clienții și clienții dvs. țintă, la nivel internațional.

Poate că folosiți un blog pentru a vă prezenta cultura companiei. Sau poate că folosiți Facebook pentru o interacțiune mai personală. La această companie de servicii SEO avem soluțiile potrivite pentru nevoile dvs.

În conformitate cu practicile tradiționale de optimizare SEO, datele nu sunt foarte încurajatoare. O afacere normală nu ar avea șansă să se plaseze pentru cuvinte cheie competitive pe piețe internaționale.

Celelalte website-uri au fost prea mult „în tranșee”. Ar fi aproape imposibil să le dați jos de pe piedestalul SERP, fără ani de campanie.

Optimizarea SEO de socializare facilitează IMM-urile să concureze în acest internet supraaglomerat. Un tweet care primește un număr viral de retweet-uri. Poate însemna la fel de mult ca o strategie de link building de pe un website de top.

Un +1 de la un prieten poate trimite website-ul în partea de sus a SERP pentru întreaga rețea a acestuia. Iată câteva sfaturi pe care am dori să le împărtășim cu dvs. în acest articol de pe blog:

1. Conținutul trebuie să fie ușor de distribuit

Este în avantajul dvs. să facilitați distribuirea și să „renunțați” la puțin control. Avantajele de a permite oamenilor să distribuie conținutul dvs. sunt mari.

De la obținerea de link-uri până la conducerea traficului către website-ul dvs. și multe altele. Simplificarea share-ului nu vă ajută decât să vă atingeți obiectivele finale.

Nu vreți să permiteți distribuirea conținutului dvs.? Riscați ca o altă companie, platformă sau website să fie cunoscut și să devină autoritatea „ideii dvs.”. Includeți distribuirea socială și pictogramele de urmărire de pe website sau blog.

2. Începeți să produceți conținut excelent

Actualizarea unui mesaj sau trimiterea unui link către website nu va face mare lucru pentru eforturile dvs. Încercați să publicați conținut excelent pe website-ul dvs. Distribuiți-l pe social media pentru a vă angaja cu utilizatorii.

Video, imagini, infografii sau doar articole pe blog sunt idei de conținut excelent. Poate că e vorba despre un articol legat de un produs nou. Sau despre un videoclip care explică modul de utilizare a acestuia.

Este o bucată de conținut care poate aduce vizitatori pe website-ul dvs. și să-i mențină mai mult timp. Încurajează „exploarea”și cunoașterea mai bine a companiei dvs., intrând în contact cu ceea ce faceți.

Oferirea unor oferte servicii SEO exclusive pentru fanii de pe Facebook sau Twitter. Ori un conținut exclusiv capabil să fie vizionat doar de fani. Este ceva ce unele mărci au descoperit că funcționează foarte bine. Indiferent de perioada anului.

Gândiți-vă ce tipuri de conținut exclusiv le puteți oferi fanilor sau adepților, de care ar fi interesați. E un cupon doar pentru ei, sau poate o infografie ori un joc?

Conținutul relevant și valoros va transforma un străin într-un fan și un fan într-un client. Pentru a avea un impact asupra publicului ideal trebuie să împărtășiți și să oferiți.

Concentrați conținutul pe principalele puncte care contează cel mai mult pentru brand.

Conținutul de pe rețelele de socializare este diferit de conținutul tradițional. Astăzi trebuie să creați conținut care să educe, să distreze și să împuternicească.

Atunci când aveți de-a face cu un public internațional, conținutul trebuie adaptat la cultura locală. Nu în ultimul rând, acesta trebuie să fie și tradus.

3. Creați conturi de socializare separate pentru fiecare piață

Luați-vă timp pentru a crea conturi separate și a le gestiona local. În acest mod, contul dvs. va avea o senzație mai personală. Facebook s-a transformat în vehiculul definitiv pentru afacerile care doresc să își răspândească mesajul.

Ar putea fi tentant să creați un cont și să puneți mesaje în el în diferite limbi. Țineți cont de faptul că urmăritorii din Italia nu vor avea niciun indiciu despre ce înseamnă mesajul german. O abordare individuală poate face minuni!

4. Concentrați-vă pe conținut care poate fi distribuit

Acțiunile sociale au funcționat întotdeauna în favoarea unui SEO WordPress. Ne acordă aprobări similare legăturilor directe de intrare. Acum, acțiunile au un alt beneficiu. De exemplu, cineva (chiar și cineva care nu vă urmărește pe nicio rețea de socializare) împărtășește conținutul.

Întreaga rețea a partenerului poate vedea postarea căutând material relevant.

Nu doar că veți obține un impuls plăcut în clasament. De asemenea, veți avea acces și la rețeaua utilizatorului care poate să vă aducă noi beneficii.

5. Traduceți, dar nu uitați să localizați

Instrumentele de traducere automată pot fi gratuite și vă pot ajuta să înțelegeți website-urile străine. În ceea ce privește afacerile, nu vă puteți permite să riscați să le utilizați pentru a comunica cu clienții.

Chiar și creatorii Google Translate au recunoscut că este imperfect în redarea nuanțelor discursului. Fie că sunt actualizări pe Facebook sau gânduri rapide în stilul Twitter.

Este o idee bună să investiți puțin în angajarea redactorilor din țara respectivă.

6. Fiți omniprezent pe cât mai multe platforme de socializare

Facebook, LinkedIn, YouTube, Twitter, Google +. Sunteți serios în legătură cu dorința de a stabili o prezență socială solidă? În acest caz, ar trebui să vă implicați pe toate „fronturile”.

Rețelele de socializare în țările de limbă engleză nu sunt singurele și ultimele în toată social media. Renren sau Sina Weibo în China, Yandex sau VKontakt în lumea rusă, Orkut în Brazilia. Toate acestea reprezintă o serie de rețele sociale locale.

Doriți să vă extindeți în țările respective? Stabiliți o prezență pe aceste platforme de socializare. Este, probabil, cel mai bun pariu.

7. Țineți cont de demografia țării

Nu uitați că utilizarea rețelelor de socializare variază de la o țară la alta. Asigurați-vă că utilizați rețeaua socială potrivită. Twitter sau Facebook nu vor fi foarte eficiente în China sau în Rusia

Va trebui să lucrați cu alți jucători precum Sina Weibo, Renren sau Tencent sau VKontakt pentru piața rusă.

8. Optimizați și integrați toate activele digitale

Să presupunem că ați realizat un videoclip. Asigurați-vă că ați creat un transcript și că acesta este tradus pentru piața pe care o vizați. Faceți mai ușor accesul și oferiți un anumit conținut în jurul videoclipului.

La un moment dat, utilizatorii și motoarele de căutare își întâlnesc resursele digitale. Îl pot raporta la ideea, povestea sau conceptul pe care încercați să îl relaționați. Același lucru este valabil pentru orice fotografii, piese audio sau infografice.

Titlurile, descrierile, etichetele și chiar link-urile parcurg un drum lung până la optimizarea resurselor digitale. Astfel, planificați-vă pentru tot conținutul dvs., nu doar pentru forma scrisă.

Integrarea pe mai multe platforme. Fie că este vorba de social media, SEO, e-mail sau offline e la fel de importantă. La fel de importantă ca realizarea conținutului pentru anumite strategii de marketing.

9. Reglați-vă bine strategia de social media la nivel de țară

Trebuie să vă puneți câteva întrebări de bază: cu cine vorbesc? Ce vor de la mine în mediul online? Ce instrumente de social media folosesc pe piața pe care o vizez? Cum va evolua această strategie?

Nu există instrumente sau tactici și nici definiția perfectă pentru niciuna dintre aceste întrebări. Se referă la aceste idei de bază care să se plieze pe nevoile afacerilor dvs. Care este obiectivul de marketing de social media? Ce vreau să obțin cu adevărat?

Care sunt diferitele activități sau comportamente pe social media care m-ar putea ajuta? Cum pot încuraja acest comportament din partea utlizatorilor?

10. Folosiți datele despre rețelele de socializare

Cu ajutorul acestor date puteți găsi persoanele dvs. influente cheie, conturați planul media și vă dezvoltați. Urmăriți conversațiile clienților pe rețelele de socializare.

Companiile pot afla multe informații despre concurenții și industriile lor. Aceste informații îi vor ajuta să-și creeze mai bine programele de marketing.

11. Fiți atenți la tendințele din mediul online

Utilizați instrumente precum Google Keyword Research pentru a obține informații. De exemplu, despre tendințele sezoniere ale diferitelor cuvinte și concepte.

Dar, cu crearea și integrarea conținutului, trebuie să-l duceți la nivelul următor. Utilizați Google Trends and Insights din fiecare țară de interes. În acest mod, puteți să fiți atenți la ceea ce este în tendințe, la acea dată.

Alături de asta, puteți utiliza Facebook sau Twitter pentru subiectele care se află în trend. Posibilitatea de a vă adapta și relaționa conținutul dvs. cu aceste tendințe vă poate ajuta să conduceți traficul.

Aveți acum motoarele de căutare care încorporează platformele de socializare în rezultatele lor. Arată ceea ce este distribuit pentru cuvintele cheie căutate.

Continuarea tendințelor devine și mai importantă pentru crearea de conținut relevant.

12. Puneți accent pe construirea relațiilor și creșterea adepților

Social media are în vedere interacțiunea și implicarea cu publicul. Astfel, nu transmiteți doar mesajul dvs.  Creați diverse discuții, încurajați conversațiile și veți vedea în curând influența socială.

Tot ceea ce scrieți sau distribuiți poate apărea în rezultatele căutării urmăritorilor dvs. Chiar dacă nu sunt membri ai website-ului pe care ați trimis link-ul. Relațiile pe care le creăm online au acum un impact enorm asupra rezultatelor căutării noastre.

Fiecare urmăritor nou pe care îl obțineți pe Google+ poate vedea pe viitor website-ul mărcii dvs. Sau chiar în SERP-urile sale. În această situație, este în interesul dvs. să vă creșteți cât mai mult numărul de urmăritori.

Găzduiți un concurs în care oferiți diverse cadouri. De exemplu, participanții trebuie să vă urmeze pe Google +. Măriți-vă eforturile de informare sau acordați un eBook exclusiv pentru adepții dvs. cei mai fideli.

13. Luați în considerare calendarul postărilor din rețelele de socializare

Ora din zi, ziua săptămânii sau o anumită perioadă a anului. Poate că postați pe pagina dvs. de Facebook dimineața, dar publicul dvs. nu se uită decât după orele de lucru. În acest caz, actualizările dvs. se pierd în mulțimea de alte postări.

Poate că lucrați pentru un brand de sezon, de exemplu pentru costume de baie. Trebuie să vă adaptați mai bine conținutul în timpul verii. Toate acestea depind foarte mult de țara vizată, precum și de cultura locală.

14. Intensificați-vă prezența pe Google+

Butoanele de căutare Google s-au bazat mult pe oameni pentru a susține legături relevante și utile. Cu câțiva ani în urmă, Google a îmbunătățit antecedentele umane prin introducerea Google Social Search.

O aprobare personală de la cineva pe care cunoaștem depășește cu ușurință 10.000 de străini. Același lucru e valabil și pentru o autoritate de încredere. Un link împărtășit de un blogger faimos are mai multă „greutate” decât ce distribuie un utilizator obișnuit.

Prin urmare, avem Google Social Search. Un website poate să ajungă de pe locul 30 pe 3 doar pentru că cineva din cercul dvs. Google+ distribuie link-ul.

Google „injectează” rezultate sociale G+ în aproape fiecare căutare Google Social. Ajungeți pe prima pagină din clasament doar pentru că cineva v-a pus într-un cerc G +?

Acesta este un beneficiu pe care niciun website nu poate să îl ignore.

15. Începeți să postați imediat articole pe rețelele de socializare

Distribuirea conținutului dvs. ajută de fapt conținutul să fie indexat mai rapid. Este vital mai ales dacă aveți de publicat materiale sensibile la timp. Setați-vă articolele pentru a se posta automat pe Google+, LinkedIn etc. și veți fi indexat și mai repede.

16. Folosiți etichetele „Rel=author” și „Rel=me”

Cu ajutorul acestor etichete puteți să vă legați munca de numele dvs. Căutătorii pot vedea miniaturile persoanei care a scris articolul pe care urmează să-l citească.

Dacă le-a plăcut ceea ce au citit, pot pur și simplu să revină la SERP și să dea click. În acest mod pot vedea întregul corp de lucrări al autorului. Pentru a indica Google faptul că sunteți autor va trebui să folosiți etichetele „rel= author” din articolele dvs.