Optimizare SEO, principii de marketing prin conținut și campanii plătite

Articol-ul "Optimizare SEO, principii de marketing prin conținut și campanii plătite", a fost publicat în data de . Autor:

Optimizare SEO, principii de marketing prin conținut și campanii plătite. Combinația de sevicii SEO care vă poate aduce beneficii pe termen mediu și lung.

Principii de marketing prin conținut și campanii PPC pentru optimizare SEO

Presiunea concurenței internaționale și noile reguli de marketing au schimbat comerțul electronic global. Companiile care doresc să activeze extern se străduiesc tot mai mult. Inventează noi modalități pentru a atrage cumpărători străini prin strategii de marketing de intrare.

Marketing-ul global de conținut este baza campaniilor de marketing online care vizează piețele externe.

Un studiu recent a arătat că afacerile cu conținut localizat aveau șanse mai mari să crească profitul. Localizarea conținutului este esențială pentru implicarea publicului din afara țării de origine. Liderii de pe alte piețe vă așteaptă să furnizați valoare printr-un conținut excelent.

Pe web, căutarea internațională depinde de conținut realizat prin optimizare SEO. Implicarea de pe rețelele de socializare este stimulată de conținutul care se poate distribuit. Atunci când vizați piețele externe, compania trebuie să producă un conținut multilingv pentru:

  • a fi găsit în motoarele de căutare la nivel internațional. Aveți nevoie de conținut care să corespundă interogării potrivite;
  • crearea de conștientizare pe rețelele de socializare. Conținutul este stimulativ emoțional și e mai probabil să fie împărtășit, crescând aria de accesibilitate;
  • a închide efectiv vânzarea. Conținut autoritar care educă și informează, care oferă valoare. Conținut care schimbă percepția clienților străini.

Marketing internațional pentru îmbunătățirea strategiei de optimizare SEO

Marketing-ul internațional prin conținut vizează împărtășirea cunoștințelor relevante cu clienții vizați. Prin limba pe care o vorbesc, canalele de informații pe care le preferă, ancorele de încredere în care cred.

Sunt modelate într-un mod pe care îl respectă, pentru a câștiga încrederea. Astfel, se poate îmbunătăți credibilitatea companiei dvs.

Prin crearea de informații interesante și conținut excelent, oamenii sunt conștienți de marca dvs. Încep, de fapt, să-i acorde atenție. Prin distribuirea conținutului legat de ceea ce vinde compania dvs., oamenii sunt educați.

Astfel, aceștia devin conștienți, le place și au încredere în marcă suficient pentru a face afaceri cu ea. Comercializarea internațională sau multilingvă de conținut ar putea fi definită în felul următor.

Ca o atragere, mai degrabă decât prin push marketing. Îi face pe oameni conștienți despre modul în care să-și rezolve problemele. Scopul final este de a atrage, dobândi și angaja un public țintă clar definit și înțeles.

Marketing-ul global prin conținut îmbunătățește strategia dvs. de optimizare SEO. Astfel, se crește conștientizarea în mărcă. Odată cu dezvoltarea unui conținut excelent, potențialii clienți străini interesați se întorc din nou și din nou.

Compania de oferte servicii SEO atinge diverse obiective. De exemplu, construirea traficului, adăugarea de venituri și generarea de oportunități de vânzare.

Ascultați piețele externe mai întâi

Analizarea conținutului care are cele mai bune performanțe pentru orice piață este întotdeauna primul pas. Există diverse instrumente specifice pentru informații de marketing prin conținut.

La SEO Business găsim conținutul cel mai distribuit. Pe o perioadă de timp, pe diferite piețe și pe diferite platforme de socializare. De exemplu, Facebook, LinkedIn, Twitter, Pinterest sau Google+.

Putem afla conținutul care se potrivește clienților străini. Aceste informații sunt cu adevărat utile pentru a produce un conținut nou, în mod regulat.

Evaluați strategiile de marketing ale concurenților străini

Există multe de învățat de la concurenții dvs. Ce puteți face înainte de a produce conținut local care vizează piețele externe? Poate fi util să urmăriți și să evaluați performanța conținutului concurentului.

Analizați conținutul cel mai distribuit al concurenților dvs. Astfel, obțineți informații utile despre tipul de conținut care funcționează bine pe o piață externă.

Trageți pârghiile conținutului existent din optimizare SEO

Poate fi util să analizați conținutul curent care atrage noi vizitatori pe website-ul dvs. actual. Este important să îi convertiți în clienți. Vă putem analiza datele despre trafic prinstr-un audit SEO pentru a vedea care conținut este performant.

Folosiți aceste informații pentru a crea conținut original, pe un subiect similar. Trebuie să fie elaborat pentru piețele locale vizate. Traducerea conținutului, cuvânt cu cuvânt, nu este întotdeauna suficientă.

Pentru a ajunge la o audiență pe piețele externe va trebui să o localizați.

Crearea de conținut multilingv

Crearea de conținut care este relevant și valoros pentru publicul țintă internațional. Trebuie să fie în centrul unui marketing eficient prin conținut.

Poate fi foarte dificil de realizat atunci când avem de-a face cu mai multe limbi și diferențe culturale. Cu siguranță nu este la fel de simplu ca aruncarea conținutului printr-un program de traducere automată.

Speranța că mesajul dvs. va fi transmis în continuare nu este suficientă. Poate fi vorba despre mai multă muncă, dar merită, fără îndoială, efortul de optimizare SEO.

Autoritate de actualitate

Odată cu explozia marketing-ului prin conținut, tot mai multe companii produc conținut. Pentru a fi excelent în acest domeniu, trebuie să scrieți conținut excelent. Trebuie să vă creați un public fidel, să educați acea audiență și să o convertiți în clienți plătitori.

Este important să îi sprijiniți prin intermediul unui conținut valoros, fără a uita de optimizare SEO. Concurența vă poate citi conținutul, iar o asemenea veste nu poate fi trecută cu vederea. Majoritatea companiilor nu au înțeles cum Google își evaluează conținutul în căutarea organică.

Autoritatea de legătură a fost, și continuă să fie, principalul motor pentru conținutul de rang înalt. Recent, Google s-a rezumat doar la a privi link-urile. A adăugat noi algoritmi care se concentrează pe „autoritatea actuală”.

Cu cât website-ul dvs. are o acoperire mai cuprinzătoare pe teme specifice, cu atât vă va crește autoritatea. Astfel, veți obține un grad mai mare de căutare organică. La această agenție SEO vă putem sprijini compania în procesul de construire a autorității actuale.

Conținut proaspăt într-un context multilingv

O provocare a unei strategii internaționale de marketing prin conținut e producerea de conținut. Și mai important este vorba despre un conținut „proaspăt”, în mod regulat.

Nu este nimic mai rău când vizitați un website al unei companii și vedeți că nu s-a publicat nimic. Actualizarea efectuată pe un website joacă un rol important în interacțiunea cu motoarele de căutare.

Ajută atât vizitatorii, cât și clienții.

Motoarele de căutare pot considera un website fără actualizări ca nefiind de valoare. Conținutul proaspăt înseamnă indexare frecventă, iar Google iubește conținutul proaspăt.

Poate fi o adevărată provocare pentru companii de a publica un conținut proaspăt. Cu atât mai mult dacă este vorba depre un conținut în mai multe limbi și în mod regulat.

Construiți comunități locale în jurul conținutului, prin optimizare SEO

Astfel, conținutul local uimitor a fost produs și publicat. În continuare, echipa va lucra pentru a conduce trafic spre website-ul dvs. Influencer marketing permite brand-urilor să se conecteze cu audiențe digitale în moduri fără precedent.

Apoi, trebuie să lucrați la valorificarea campaniilor de marketing prin conținut. Puteți contacta persoane influente locale de pe diverse platforme de socializare.

93% din marketeri consideră că marketing-ul influencer e eficient în sensibilizarea mărcii.

Puteți lua legătura cu persoanele influente locale care vor putea rezona cu consumatorii dvs. străini. Înainte de acest moment este importantă analizarea datelor strategice.

Mulți marketeri de conținut cred că succesul depinde de utilizarea unei agenții de traducere. Sau a unei firme de localizare. Cu toate acestea, nu este întotdeauna adevărat. Unele întrebări ar trebui să fie puse înainte de a crea conținut internațional pentru piețele externe.

Sfaturi pentru gestionarea campaniilor globale PPC

Căutarea internațională cu plată oferă o capacitate fără precedent. Puteți intra pe noi piețe cu costuri care sunt foarte ridicate. Cu toate acestea, o greșeală comună este făcută de companiile de marketing.

Mai ales atunci când se lansează o campanie într-o nouă țară. Se traduce doar textul publicitar, fără a se ține cont de toate complexitățile suplimentare implicate. Iată câteva sfaturi pentru o campanie PPC globală, alături de optimizare SEO.

O campanie internațională în AdWords sau orice altă platformă PPC. Nu e pur și simplu o extensie a unei campanii locale existente. Are o monedă, limbă, cultură și demografie proprie.

Campania trebuie să aibă capacitatea de a personaliza parametrii pentru gusturile locale. De a crea date comune ce pot fi transmise într-o locație centrală pentru analiză și optimizare.

Iată câteva sfaturi pentru lansarea cu succes a unor campanii plătite în diferite țări:

Alegeți cu atenție țintele

Marketing-ul prin motoare de căutare face ușoară extinderea în fiecare locație. Cu toate acestea, analizele trebuie să fie verificate cu atenție. În acest mod se pot identifica vizitatorii care caută în limba română, indiferent de locul în care se află geografic.

Indiferent dacă sunt de la Roma, Moscova sau Brazilia. Trebuie să vă asigurați că aveți un set precis de date pe piața dvs. Luați măsuri înainte de a realiza o nouă strategie pentru o nouă țară.

Asigurați-vă că nu se pierde nimic în traducere

Oamenii nu au încredere în anunțurile care par a fi scrise de un vorbitor care nu este nativ. Cu toate acestea, numai vorbitorii nativi nu pot realiza activitatea în mod optim. Sunt importanți și vorbitorii nativi care au o experiență în căutarea plătită.

În plus, mici lucruri care dau „aroma locală” pot fi un câștig pentru conținutul dvs. Ne referim aici la accente sau ortografie care, de asemenea, pot avea un impact asupra rezultatelor căutării.

Căutați cuvinte cheie locale prin optimizare SEO

Cercetarea de cuvinte cheie ar trebui să reflecte cultura locală a pieței dvs. țintă. Este important să înțelegem care cuvinte au cea mai pozitivă asociere. Și care au cele mai mari șanse de a primi mai multe „click-uri” în contextul și locația dată.

Care este cel mai bun mod de a include ceea ce caută localnicii? Trebuie să surprindeți interogările de căutare și să le transformați în cuvinte cheie eficiente.

Interogările de căutare pot fi preluate folosind majoritatea sistemelor de urmărire și a platformelor de analiză. Google Keywords Tools ar trebui utilizat în această situație. Puteți să apelați cu încredere și la datele oferite de Google Trends.

Nu uitați să vă examinați regulat respectivele cuvinte cheie. Prin recenzii obișnuite puteți elimina cuvinte cheie care nu oferă valoare. De asemenea, puteți învăța din succesul cuvintelor cheie ce s-au dovedit a fi cele mai performante.

Prin această abordare, calitatea reclamelor se poate îmbunătăți considerabil.

Luați în considerare diferite date demografice de țară

Nu presupuneți că țări diferite au aceeași cultură și aceleați obiceiuri de utilizare a internetului ca altele. De exemplu, avem piețe în care penetrarea internetului este deosebit de scăzută. În această situație, programarea anunțurilor nu funcționează întotdeauna așa cum v-ați putea aștepta.

Sunt multe persoane care pot accesa internetul doar la locul de muncă. Nu uitați să luați în considerare diferențele din perioada de vacanță, de lucru sau de sezon.

De exemplu, vacanța de vară în Argentina are loc în mijlocul iernii în Europa.

Analizați și modul în care oamenii caută. În special dispozitivul pe care îl folosesc și în ce rețea sunt difuzate reclamele. Informațiile pot spune multe despre ceea ce caută cineva, putând varia de la o țară la alta.

Publicitate prin motoarele de căutare de pe piața locală

Este foarte ușor să mergeți multinațional fără să vă ramificați dincolo de Google. Cu toate acestea, nu uitați că există motoare de căutare locale cu o cotă de piață imensă. De exemplu, Yandex în Rusia sau Baidu în China.

Aceste motoare de căutare locale vă pot ajuta să vă extindeți piața de produse sau servicii. Poate că investițiile în motoarele de căutare locale vor părea ca un obstacol greu de trecut. De multe ori, motoarele de căutare locale sunt mai puțin competitive și oferă un ROI mai ridicat.

Utilizați extensii de anunțuri cu AdWords când este disponibil

Oferiți potențialilor clienți mai multe motive pentru a face click pe anunțul dvs. Puteți include informații suplimentare despre afacere. De exemplu, date de contact, cum ar fi adresa și numărul de telefon.

Puteți apela la folosirea mai multor link-uri ale paginii web sau informații despre produs. Aceste informații suplimentare, numite extensii de anunț, vor apărea împreună cu anunțul dvs.

Țineți cont de faptul că extensiile de anunțuri nu sunt disponibile în toate țările.

Nu uitați să utilizați rețeaua de display

Rețeaua de display este un grup de mii de website-uri și aplicații în care pot apărea anunțurile. Rețeaua de display este disponibilă în toate țările pe care le servește AdWords. Căutarea și afișarea sunt foarte diferite.

Website-urile din această rețea s-au asociat cu Google pentru a afișa reclame AdWords relevante. Rețeaua de display este parte a rețelei Google. Numele tuturor paginilor web în care pot apărea anunțurile AdWords.

Anunțurile dvs. pot fi adaptate automat la website-uri și alte destinații de plasare. De exemplu, aplicațiile de telefon mobil. Sau atunci când temele din listele de cuvinte cheie sunt legate de conținutul și tema website-urilor.

De asemenea, puteți alege anumite website-uri sau pagini despre subiecte specifice din rețeaua Google. Puteți alege unde doriți să fie afișat anunțul dvs. Sunt disponibile și alte opțiuni de direcționare, mai avansate.

Rețeaua de display are avantajul de a ajunge la potențiali clienți în diferite puncte ale ciclului de cumpărare. Nu orice potențial client este concentrat pe efectuarea unei căutări.

Concentrați-vă pe calitate în optimizare SEO pentru campanii plătite

Publicitatea pe Google nu este o licitație în care cel mai mare ofertant devine automat câștigător. Nu există nicio garanție că persoana cu cei mai mulți bani are anunțul cel mai convingător.

Este necesară o combinație de potrivire de calitate și potrivire economică. Scorul de calitate este o estimare a cât de relevante sunt anunțurile. Sau cuvintele cheie și pagina de destinație pentru o persoană care vă vede anunțul.

Aveți un scor de calitate ridicat? Google consideră că anunțul dvs., cuvintele cheie și pagina de destinație sunt relevante și utile. Utilizatorii care se vor uita la anunțul dvs. vor avea de câștigat.

Reputația dvs. de a convinge utilizatorii să dea click pe anunțurile dvs. este deosebit de importantă. E mai probabil să aveți afișate anunțurile într-o poziție mai bună, la un preț mai avantajos.

Gestionați banii dintr-o campanie plătită și o optimizare SEO

A avea o bază comună pentru monedă este esențială pentru atribuirea conversiilor și analizarea rentabilității. În cazul ideal, toate monedele se vor rula până la o monedă principală care e cea mai convenabilă.

Gestionați conversiile setând urmărirea conversiilor la nivel multilingv. Odată ce reclamele sunt lansate, trebuie monitorizate. În acest mod, puteți vedea câte afișări, click-uri și conversii realizează fiecare.

Chiar și mici ajustări, cum ar fi modificarea unui singur cuvânt cheie, pot avea un impact semnificativ. Încercați să produceți rapoarte. Acestea vă vor permite să vedeți date consolidate pe perioade de timp și zile diferite ale săptămânii.

Astfel, puteți identifica tiparele unice pentru fiecare țară în parte. Analizați imaginea de ansamblu. Pentru a gestiona optim programul, este mai bine să puteți analiza rezultatele în funcție de diferite variabile.

În funcție de fiecare locație, regiune și geografie pentru fiecare motor de căutare și fiecare limbă aleasă. Trebuie să vă asigurați că sistemul dvs. de urmărire este suficient de flexibil.

Trebuie să ofere date de care aveți nevoie pentru a putea gestiona eficient campaniile.