Newsletter, 11 instrumente eficiente pentru e-mail marketing

Articol-ul "Newsletter, 11 instrumente eficiente pentru e-mail marketing", a fost publicat în data de . Autor:

Indiferent dacă sunteți o companie nouă sau o companie mare cu o bază uriașă de abonați, există un instrument potrivit de newsletter pentru a se plia nevoilor dvs.

Buletinele de e-mail sunt o modalitate excelentă de a comunica mesajul dvs. de marcă și pentru îmbunătățirea SEO. Are un cost de expediție foarte mic. Există câteva instrumente grozave, care vă pot ajuta să construiți și să gestionați un newsletter prin e-mail cu ușurință.

Dacă îl păstrați simplu, atunci majoritatea instrumentelor din lista noastră vor avea acoperire. Cu toate acestea, dacă doriți să îmbunătățiți informațiile anterioare și să includeți funcții mai specifice sau avansate, atunci trebuie să faceți puțin mai multe cercetări pentru a vă asigura că veți obține ceea ce doriți.

În acest articol, a celor mai bune instrumente e-mail marketing, am prezentat punctele forte ale fiecărui serviciu. Puteți să-l alegeți pe cel mai potrivit pentru nevoile companiei. Dacă urmăriți să creșteți traficul pe website vă recomandăm să apelați și la o ofertă de servicii SEO.

Ce este un newsletter?

Dacă am privi terminologic, un newsletter este „o scrisoare cu noutăți”. Nu este o noutate, ținând cont că au fost vremuri când acest buletin era tipărit (și încă se mai tipărește) și expediat clienților.

Varianta electronică exclude costurile de tipărire și expediere. Devine astfel un instrument de marketing foarte ieftin și eficient.

Un newsletter este un buletin informativ care poate conține diferite informații. Acesta poate conține informații despre activitatea companiei și ultimele noutăți. De regulă, este expediat tuturor părților interesate (stakeholder) care participă în cadrul unei afaceri.

Instrumente pentru un newsletter

În continuare vom parcurge cele mai importante instrumente pentru un newsletter. Cu ajutorul acestora puteți crea și gestiona un newsletter pentru e-mail marketing.

Preferabil să aveți deja o bază de date cu e-mail-urile părților interesate. Puteți utiliza câte un newsletter pentru fiecare parte interesată. Pentru clienți puteți comunica unele promoții și discount-uri. În rândul angajaților puteți folosi un newsletter pentru a vă consolida brandul de angajator.

Să trecem la analiza celor mai importante instrumente. După necesitați puteți crea un newsletter cu un instrument și îl puteți gestiona ca ajutorul altuia. Identificați bine nevoia pentru care doriți să folosiți un newsletter, pentru a direcționa eficient resursele.

AWeber

AWeber este un instrument de lungă durată. Are o serie de caracteristici puternice, inclusiv designul său inteligent gratuit. Vă permite să creați șabloane cu aspect bun în câteva secunde.

Ce mai face? Creează e-mailuri automate de pe postările de pe blog. Are un editor „drag and drop” cu peste 700 de șabloane de e-mail cu răspuns mobil. Acestea au opțiunea de a aplica etichete pentru a declanșa campanii de e-mail automatizate.

Există o suită de aplicații mobile pentru a utiliza, gestiona abonații și segmentarea acestora. Puteți urmări un e-mail pentru a măsura performanța cu ajutorul analizelor și rapoartelor.

MailChimp

MailChimp este prima opțiune care se lasă în capul multor oameni atunci când se gândesc la un newsletter. Motivele pentru aceasta sunt întemeiate.

Există o selecție uriașă de șabloane și o mulțime de funcții care facilitează derularea unei campanii cu aspect excelent. Afișează bine la aproape toți clienții de e-mail.

MailChimp se integrează cu principalii furnizori de comerț electronic, inclusiv WooCommerce, Shopify și Magento. Puteți utiliza în acest fel datele de achiziție pentru a vă îmbunătăți e-mailurile.

Benchmark

Superputerea Benchmark este concentrarea sa internațională. Dacă ai nevoie de lucruri în multe limbi, aceasta este probabil instrumentul potrivit pentru tine.

Este disponibil în nouă limbi diferite. Instrumentul de informare prin e-mail subliniază, de asemenea, asistența internațională de înaltă calitate a clienților ca punct de vânzare cheie. Compania are birouri în 15 țări, inclusiv China și Japonia.

Campaigner

Dacă doriți un control fin asupra campaniei dvs., Campaigner are câteva funcții cu adevărat avansate. Acestea vă permit să trimiteți e-mailuri pe baza unor declanșatoare foarte specifice.

De exemplu, puteți trimite e-mail în funcție de ceea ce au făcut clienții cu un e-mail anterior. Când completează formularele speciale pe website-ul dvs. sau când fac o achiziție, poate fi un moment declanșator eficient.

GetResponse

Uneori, activitățile de marketing ajung să crească dincolo de ceea ce se intenționa inițial. GetResponse are o structură de prețuri care vă permite să începeți cu marketingul prin e-mail și să treceți la pagini de destinație, seminarii web, răspunsuri automate și funcții ale campaniei – dacă și când trebuie.

Editorul de e-mail are o funcție de previzualizare mobilă încorporată, 220 de șabloane de e-mail, 700 de șabloane web form, 5000 de imagini și liste segmentate care vă permit să vizați mai precis clienții.

Mailjet

Momentul de timp este adesea un factor important în eficacitatea strategiilor dvs. de e-mail marketing. Acest moment ar putea fi distrus de un serviciu prea lent pentru a fi livrat.

Performanța este un accent puternic pentru Mailjet, așa cum sunt resursele pentru dezvoltatori. Dacă doriți să construiți ceva eficient pentru o campanie de e-mail marketing, acesta este o alegere bună.

La fel ca Benchmark, are și capacități internaționale bune, cu birouri din șapte țări și suport în patru limbi. Mailjet subliniază, de asemenea, capacitatea sa de a lucra la scară largă. Este o opțiune bună dacă ești o companie mare, cu liste de e-mailuri imense.

MailUp – costuri mici pentru un newsletter

În situațiile în care costul este mai important decât calendarul, MailUp este o alegere bună. Are o structură inteligentă de stabilire a prețurilor în care plătiți în funcție de cât de repede aveți nevoie pentru a primi mesajele.

Ca exemplu, puteți trimite 6.000 de mailuri în 2 ore folosind planul Web pentru doar aproximativ 300 de lei pe lună. Este un preț excelent dacă e-mailul nu reprezintă o urgență.

Emma – newsletter pentru diferite entități

Emma se distinge de restul instrumentelor de newsletter pe e-mail prin designul său excepțional și experiența utilizatorului. Este o bucurie de utilizat (în măsura în care poate fi! ). Are o mulțime de funcții de marketing puternice, care sunt prezentate într-un mod care nu va intimida un utilizator nou.

Șabloanele încorporate sunt frumoase și ușor de personalizat. Au toate caracteristicile pe care le așteptați de la un serviciu de newsletter serios. Există, de asemenea, ediții adaptate nevoilor universităților, restaurantelor, magazinelor de retail și organizațiilor non-profit -adaptări pe care nu le-am văzut la alte instrumente.

Constant Contact

Se spune adesea că, Constant Contact este unul cele mai fiabile servicii pentru pachetul său de prețuri. Puteți verifica acest lucru minuțios, deoarece puteți încerca gratuit acest instrument de e-mail pentru 30 de zile.

Include integrarea WooCommerce, zeci de șabloane mobile, pagini de destinație și acces la o galerie gratuită de imagini stoc.

Sendloop

Ne place Sendloop pentru combinația de caracteristici puternice și prețuri care oferă o valoare bună pentru utilizator. Este excelent dacă doriți un constructor cu adevărat ușor pentru oameni care nu sunt tehnici. Are instrumente de marketing care vor viza campania dvs. așa cum doriți.

Are de asemenea, o platformă pentru dezvoltatori. Aceștia pot construi aplicații de marketing pe care le pot vinde altor utilizatori.

Campaign Monitor

Campaign Monitor este ușor de utilizat, are o mulțime de caracteristici și are un preț rezonabil. Avantajul principal al Campaign Monitor este AppStore-ul său.

AppStore-ul său facilitează integrările cu un număr mare de alte aplicații și servicii. Consultați AppStore pentru a vedea ce poate face cu adevărat acest instrument.

Concluzii newsletter

Cu ajutorul unui newsletter se pot obține avantaje și vânzări directe. Este un important canal de comunicare. Are importantul avantaj că se poate obține o rată de conversie mare cu niște costuri relativ mici.

Bineînțeles, veți avea nevoie de unele abilități de marketing pentru a derula o campanie de e-mail eficientă. Puteți învăța să face-ți o asemenea strategie in house sau puteți externaliza serviciul unei agenții specializate.

Indiferent de decizia pe care o veți lua, o campanie de e-mail marketing prin newsletter se poate dovedi mai eficientă decât ați crede. Puteți găsi diferite studii de caz, care pot constitui un punct de pornire pentru propria dvs. strategie de marketing.