Long Tail SEO, promovarea expresiilor cu 3-4 cuvinte cheie. Modul nostru de utilizare a internetului se schimbă pe măsură ce se dezvoltă.
La fel se întâmplă și cu motoarele de căutare. Când dorim să cumpărăm pantofi noi, nu mai tastăm „încălțăminte” pe Google, ci îl facem mai specific și căutăm „pantofi negri eleganti”.
În prezent, majoritatea frazelor de căutare utilizate pe Google, constau din 4 sau mai multe cuvinte. Aceasta este ceea ce numim cuvinte cheie cu coadă lungă, sau Long Tail.
Long Tail SEO, răspunsuri precise!
Utilizatorii doresc să găsească mai rapid răspunsurile la întrebările lor și sunt mulțumiți doar de răspunsuri precise.
Algoritmul Google s-a dezvoltat și răspunde la astfel de căutări din ce în ce mai precis și mai eficient. Acest lucru permite utilizatorilor să găsească un răspuns detaliat și specific la expresia lor de căutare într-o perioadă mai scurtă de timp.
De aceea, abordăm optimizarea site-urilor clienților noștri exact în acest fel, long tail SEO. Este cea mai avansată formă de SEO, deoarece țintim cea mai înaltă poziție pentru mai multe fraze fixe.
Principalul obiectiv al SEO-ului nostru Long Tail SEO, este de a crește traficul organic total pe website, îmbunătățind poziția cu coada lungă (de aici și numele) unei liste de fraze cheie.
Acest tip de SEO funcționează perfect pentru magazine online și website-uri care au cantități mari de conținut (site-uri de știri, bloguri, portaluri etc.). Deoarece știm că aceasta este o metodă eficientă, o sugerăm majorității clienților noștri.
Cum funcționează Long Tail SEO?
La începerea unei noi cooperări, obiectivele individuale ale clientului trebuie bine definite la început. De obicei, obiectivul principal este de a crește vizitele pe pagini care generează conversii așteptate (cumpărare, trimiterea unei interogări de ofertă, contact etc.).
Apoi, pe baza analizei website-ului și a analizelor sale, selectăm fraze cheie, care se potrivesc cel mai bine afacerii dvs., sunt cele mai frecvent căutate de utilizatori și au șansa cea mai mare de a-și îmbunătăți poziția într-un timp scurt.
Cel mai important factor care susține procesul long tail SEO este optimizarea corespunzătoare a tuturor paginilor domeniului dvs. și dezvoltarea lor.
Înainte de a începe procesul, examinăm website-ul dvs. cu atenție pentru a determina elementele care trebuiesc prioritizate.
Este important să rețineți că procesul unei astfel de optimizări avansate, din punct de vedere tehnologic este constant și necesită implicarea și testarea sistematică a soluțiilor noi și inovatoare.
Există rețete pentru „Long Tail SEO”?
Nu tot ceea ce funcționează pe un site web va da aceleași rezultate pe celălalt. Din păcate, nu există rețete pregătite pentru SEO de succes.
Pentru cele mai bune rezultate posibile, ar trebui să îmbogăți constant site-ul web cu conținut nou. Principalul său avantaj din punctul de vedere SEO, este că poate conține multe fraze cheie lungi, pe care le caută utilizatorii site-ului web (vă încurajăm să aruncați o privire la oferta noastră de advertoriale SEO).
Site-urile pe care le optimizăm ar trebui să fie, de asemenea, conectate extern pentru a crește încrederea motoarelor de căutare în conținutul dvs.
Desigur, aceste legături ar trebui create manual și provin numai din surse de înaltă calitate. Procesul de Link Building este un factor care are un impact puternic asupra SEO.
Cel mai important este că suntem în permanență în legătură cu Dvs. Vă ținem la curent cu activitățile pe care le desfășurăm pe website-ul dvs.
Vom răspunde întotdeauna cu bucurie și pe deplin la întrebările dvs. Este important pentru noi să lucrăm împreună pe website-ul dvs.
Vă vom informa cu rapoarte detaliate despre creșterea traficului organic generat de site-ul dvs. web și care sunt pozițiile frazelor monitorizate lunar.