Audit SEO, procesul de evaluare al unui website
Audit SEO, oferit de compania noastră, pentru orice model de website. Un audit SEO, este un raport care include probleme și recomandări privind toate elementele SEO cunoscute până în prezent pe website-ul dvs.
Un audit SEO, ne ajută să startăm sau să dezvoltăm procesul de optimizare SEO, care acoperă servicii SEO personalizate și strategice aliniate obiectivelor brand-ului Dvs.
Cum ne poate ajuta un audit SEO?
Începem prin a înțelege obiectivele Dvs. unice în primul rând. Aceasta include obiective SEO, precum și modul în care se încadrează în obiectivele de marketing și companie.
Prin această înțelegere, începem procesul cu un audit SEO amplu și prioritizăm oportunitățile SEO.
Aceasta dezvăluie elemente de acțiune imediată și oferă o bază puternică, bazată pe date, pe baza căreia putem dezvolta o strategie SEO, personalizată.
În continuare, planificăm și detaliem strategia, alocând responsabilități pentru a asigura o comunicare clară și un efort transparent.
Apoi, echipa noastră de specialiști SEO, va lucra în cooperare cu echipa dvs. pentru executarea planului.
Această etapă include raportări și analize periodice pentru a informa deciziile și a accelera ascensiunea către partea de sus a rezultatelor organice.
- SEO on-page – la nivel de website
- SEO off-page – link building, social media, advertoriale, etc.
După crearea unui audit SEO, instrumentele care ne furnizează date adiționale și cele mai bune informații despre promovare, vor lucra pentru Dvs.
Audit SEO, pentru partea tehnică
Aici veți primi informații despre cum se pot optimiza elementele tehnice, pentru o experiență excelentă a utilizatorului. Aceasta analiză include:
- cuvinte cheie
- meta-date
- cod HTML
- sitemap-uri
- redirecționări
- CSS și JavaScript
În procesul de audit SEO, vom analiza orice alte componente tehnice care afectează capacitatea unui motor de căutare de a indexa o anumită pagină.
Pentru unii clienți, contribuim la construirea de calendare editoriale și oferim conținut de înaltă calitate pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului.
De asemenea, abordăm provocările pe care le prezintă tranzițiile pe site, eforturile de rebranding și chiar penalitățile Google.
Optimizarea SEO, off-page
Linkurile de intrare (backlink), joacă un rol esențial în rezultatele organice ale motoarelor de căutare. Analizăm linkurile care promovează website-ul dvs. pentru a asigura calitatea și legitimitatea.
În același timp, la un audit SEO, oferim recomandări pentru oportunități suplimentare de creare a legăturilor și chiar servicii de Link Building.
Parteneriatele noastre cu principalele companii în software SEO, cum ar fi Moz și Majestic SEO, ne permit să adunăm rapid date, astfel încât echipa noastră să poată rămâne concentrată pe activități de înaltă valoare.
Vom urmări tendințele cuvintelor cheie, urmărirea performanței de promovare și monitorizarea conținutului.