Faceți ca vizitele dvs. să se convertească cu aceste sfaturi pentru un apel la acțiune.
Un apel la acțiune (sau CTA) este foarte important. Marea majoritate a website-urilor sau a aplicațiilor vor avea cel puțin o formă de apel la acțiune. Aceasta poate fi orice, de la înscrierea la un buletin informativ până la urmărirea dvs. pe social media sau confirmarea unei plăți.
Cu toate acestea, există o serie de obstacole în calea obținerii efective a utilizatorilor de a finaliza un CTA.
Pentru a înțelege pe deplin de ce utilizatorii renunță la fluxul dvs. sau nu reușesc să observe butonul de înregistrare a newsletter-ului pe pagina de destinație, ar trebui să vă angajați o echipă de analiză SEO. Trebuie să vă asigurați că vă testați riguros produsele digitale cu persoanele care le utilizează.
Acestea fiind spuse, este posibil să nu aveți o echipă de analiză. Ați putea avea nevoie de ajutor suplimentar. Iată câteva lucruri de luat în considerare atunci când sunteți în faza de proiectare a unui apel la acțiune. Acesta trebuie să încline scalele de conversie în favoarea dvs.
Aceastea pot fi aplicate atât pentru un blog, cât și pentru un magazin de comerț electronic. Dar, mai întâi, hai să lămurim cu adevărat ce este de fapt un apel la acțiune.
Ce este un apel la acțiune?
Un apel la acțiune (sau CTA) reprezintă orice lucru care încearcă să-l determine pe utilizator să facă ceva. Adesea este să cumpere ceva, să completeze un formular, să vă urmărească pe social media sau pur și simplu să facă click pe o bucată de conținut.
Cu cât CTA-urile dvs. sunt mai atrăgătoare și mai convingătoare, cu atât este mai probabil ca utilizatorii dvs. să facă click pe ele. Iată trei sfaturi despre crearea de apeluri la acțiune de succes.
Un apel la acțiune la momentul potrivit
Când vine vorba de apeluri la acțiune, cronologia este esențială. Introducerea unei înscrieri, pentru un buletin informativ către cineva care urmează să facă o achiziție poate fi o distragere fatală. Poate duce la acumularea de plăți abandonate.
În același timp, afișarea unei suprapuneri pe ecran complet în câteva secunde de la „aterizarea” utilizatorului pe website poate avea un efect dăunător. Nu ia-ți acordat încă timp să exploreze oferta dvs. și să decidă dacă ar fi sau nu interesat de a schima adresa de e-mail pentru codul de reducere propus.
Cartografierea călătoriilor utilizatorilor poate ajuta cu adevărat să rezolve unde trebuie de introdus un apel la acțiune.
Aceste tipuri de decizii trebuie să influențeze comportamentele utilizatorilor. Să influențeze experiența lor negativă de pe website-ul dvs.
A ști de unde vin utilizatorii pe website-ul dvs. este un început excelent. Înțelegerea călătoriilor pe care le parcurg pe website-ul dvs. vă va permite să afișați apelurile la acțiune în momentele adecvate.
Faceți apeluri credibile
Un apel la acțiune trebuie să fie credibil – mai ales că urmărește obiective pe termen lung. Un titlu atrăgător cu siguranță va atrage atenție, dar ce oferă CTA-ul trebuie să aducă plus valoare pentru utilizator. În esență trebuie să aveți grijă să vă țineți promisiunea făcută.
Dacă respectiva promisiune nu este îndeplinită sau oamenii vor fi dezamăgiți este puțin probabil că se vor întoarce.
Chiar și, mai puține produse sau servicii care schimbă viața trebuie să echilibreze ceea ce spun cu ceea ce livrează. Dacă spuneți că ceva este gratuit, este important să nu solicitați apoi detaliile cărții de credit ale utilizatorului.
Puteți să optați pentru reclamații credibile în apelul dvs. la acțiune. În acest caz vă veți asigura că vă veți îndeplini promisiunile și veți stabili relații de încredere cu utilizatorii dvs. Aceste relații trebuie să fie atât pe termen scurt, cât și pe termen lung.
Furnizați feedback post-click
Toată energia noastră creativă vorbește în obținerea acelui click important. Acest aspect poate duce adesea la o atenție mai mică acordată experienței utilizatorului după conversie.
Cu toate acestea, lipsa de feedback sau direcție în jurul „ceea ce se întâmplă în continuare” la sfârșitul unui proces CTA poate lăsa utilizatorii confuzi și incerți. Ei nu cunosc mai departe consecințele acțiunilor lor, mai ales dacă suferă de anxietate.
Sarcini precum transferul unor sume mari de bani sau solicitarea unei prestații de invaliditate pot fi stresante. Așa că, deși este important să abilitați utilizatorii să finalizeze aceste procese, este esențial să li se ofere reasigurare despre ceea ce urmează. Eventual pot fi informați cum să vă contacteze pentru a rezolva orice problemă care poate apărea.
Într-un apel la acțiune puteți utiliza diferite resurse de web design. Aceste resurse au o accesibilitate puternică și sunt o sursă excelentă de informații și inspirație cu privire la modul și de ce aceste considerații sunt atât de importante.
Interfețele post-conversie pot fi o oportunitate de a dezvolta produse sau de a vă crește baza de date de e-mail. Există și funcții mai utile pentru aceste pagini, care ar trebui revizuite în faza de proiectare pentru a vă servi mai bine utilizatorii.
Puteți completa formularul nostru de contact pentru a cere o ofertă de servicii SEO.
Rândul de sus, arată un exemplu de apel la acțiune amplasat în conținut. Acesta este amplasat strategic la sfârșitul acestui articol pentru a nu distrage vizitatorii. Un astfel de apel la acțiune amplasat în text, dacă ar la începutul articolului, deseori înseamnă un vizitator pierdut pentru acest articol.
Vă dorim succes și cât mai mulți vizitatori.