Agenție SEO, cum puteți genera vânzări pe termen lung

Articol-ul "Agenție SEO, cum puteți genera vânzări pe termen lung", a fost publicat în data de . Autor:

Ca toți ceilalți, o agenție SEO se confruntă cu multe provocări în generarea de vânzări. Utilizatorul normal este atât de obișnuit cu lumea digitală, încât nu prea poate trăi fără ea. Perspectivele tale sunt tot mai inteligente și mai potrivite.

O agenție SEO își face propriile cercetări despre produsele și serviciile pe care le oferă. Cum poți să îi convingi că ești ceea ce caută? Există o modalitate știută din cele mai vechi timpuri.

Comercianții de succes sunt cei care pot rămâne întotdeauna cu un pas înaintea potențialilor lor clienți.

De exemplu, atunci când un agent de vânzări pentru o agenție SEO vorbește cu cineva, ar fi trebuit să analizeze deja website-ul respectivei persoane sau ar trebui să o facă pe drum. Există diferite instrumente pentru a rula un audit expres.

Desigur, majoritatea celorlalte tactici presupun un pic de efort. Dar natura multilaterală a Internetului este de partea dvs. Aveți la fel de multe modalități de a transforma potențialii clienți în clienți, cât vă permite imaginația.

Articole recomandate:

Iată ce poate face o agenție SEO pentru a obține mai multe oportunități. (Chiar dacă linia dvs. de lucru este diferită, acestea pot fi la fel utile.)

E-mail marketing făcut de o agenție SEO

E-mail marketing făcut de o agenție SEO
E-mail marketing făcut de o agenție SEO

În partea de sus a listei noastre se află cel mai eficient mod de a genera oportunități de vânzare. Este uimitor cum e-mailul a menținut acest titlu timp de două decenii. Se pare că îți poți trimite mesajul direct către perspective.

Desigur, nu este la fel de simplu ca să trimiteți anunțul la mii de oameni. Zilele de glorie prin e-mail au dispărut de mult, stârnite de nivelurile în continuă creștere a intoleranței la spam.

Marketingul prin e-mail de astăzi vizează creativitatea, personalizarea și o varietate de abordări acceptabile pentru diferite grupuri de abonați.

Iată cele mai eficiente modalități prin care e-mailul vă poate genera vânzări:

  • utilizați formulare de e-mail pe website-ul dvs.;
  • buletine de proiectare. E-mailurile sunt mult mai implicate în acest format decât în textul simplu;
  • automatizați-vă marketingul prin e-mail cu instrumente. Când aveți mii de e-mailuri în baza de date, nu veți obține nimic fără o platformă de marketing prin e-mail;
  • segmentați publicul. Nu puteți apela la toate perspectivele dvs. utilizând aceeași abordare pentru toți. Împărțiți în grupuri în funcție de nevoile lor și gândiți-vă la ce va funcționa cel mai bine pentru fiecare.

Participarea la evenimente în rețea

Dacă potențialii clienți nu au auzit niciodată despre dvs., cum îi veți transforma în clienți? Veți apela la o companie specializată în servicii SEO?

Să lucrezi într-un vid social nu te poate duce decât până într-un punct. Dacă dorești să intri în liga mare, pășește în lumea reală și începe să vă creezi propriul noroc.

Nu există lipsă de oportunități în a lega prietenii cu alți marketeri. Astfel încât, singurul obstacol potențial este lipsa abilităților sociale. Și dacă aceasta nu este o problemă pentru tine, atunci norocul te-a binecuvântat deja.

Preferi să fii vizitator sau prezentator? Oricare din ele este bună. Doar nu fi un observator tăcut, deoarece asta învinge întregul avânt al evenimentelor de rețea. Puteți parcurge un drum lung dacă întâlniți oamenii potriviți și vă arătați într-o lumină bună.

Rulați un audit SEO

Rulați un audit SEO
Rulați un audit SEO

Iată un truc care este popular printre agențiile SEO. Aveți o conversație în timp real cu un potențial client. Treaba ta este să îl convingi să încerce serviciul tău. Ce ar fi suficient de convingător?

De ce nu arătați clientului ce poate face exact agenția dvs.? Efectuați un audit SEO rapid pe website-ul lor și alegeți un moment bun pentru a le arăta raportul.

Explicați ce este în raport și problemele pe care le-ați găsit.

Odată ce clientul își dă seama că nu poate rezolva toate aceste probleme de unul singur, vei putea avea un client nou.

Acest lucru funcționează cel mai bine atunci când utilizați instrumente SEO capabile să execute un audit expres.

Încercați un audit SEO și îmbunătățiți clasamentul website-ului dvs.

Creați oferte SEO irezistibile

Teama de a fi lipsă este o forță puternică. Asta și lăcomia umană. Dar nu toată lăcomia este proastă – și acesta este aspectul important al ofertelor speciale.

Dacă doriți ceva, nu are sens decât să-l obțineți înainte să devină mai scump, nu?

Vă puteți gândi să oferiți diferite reduceri promoționale, atât timp cât le puteți prezenta într-o formă de servicii SEO fascinantă. Design atrăgător, text scris pentru a vinde – acestea sunt ingredientele principale ale acestor oferte.

Proiectarea paginilor de destinație care aduc conversii

Este greu să obții un website care să devină mare fără să implementeze pagini de destinație atent concepute. Planul sună destul de simplu:

  • creați o pagină unde faceți publicitate produsului sau serviciilor dvs.;
  • creați mai multe astfel de pagini cu modele diferite pentru a determina care funcționează cel mai bine (testare A/B);
  • conduceți acolo perspectivele, împărtășind link-ul cu alte resurse și e-mail;
  • sigilează afacerea cu un îndemn de acțiune.

Acest proces devine mai ușor pe măsură ce câștigi experiență. De asemenea, ajută foarte mult să vă faceți vizibile paginile de destinație în căutare prin SEO organic și publicitate plătită.

Utilizați SEO pentru a genera oportunități din traficul organic

Plasarea website-ului dvs. pe prima pagină cu rezultate Google este cea mai bună modalitate de a conduce trafic organic. Din moment ce este adevărat, de ce să nu-ți poți conduce traficul din același loc?

Să arătăm acest proces din perspectiva clienților dvs. prin enumerarea lucrurilor de făcut invers. Vom începe cu pasul mai ușor: fragmentele de căutare. Acesta este primul lucru pe care îl vor vedea potențialii clienți atunci când vă vor găsi pe Google.

Ce face un fragment bun?

URL, titlu, meta descriere. Toate trei trebuie să fie suficient de scurte pentru a se încadra în limitele lor de caracter. În același timp, va trebui să fie suficient de descriptive pentru a permite utilizatorilor să știe că aveți ce vor.

Marcarea schemei (schema markup). Puteți și ar trebui să vă faceți mai eficiente fragmentele folosind date structurate din paginile pe care le promovați.

Imaginile, scorurile de recenzie, numărul de telefon și adresa dvs. – toate aceste completări (și multe altele) fac ca fragmentele de căutare să iasă în evidență într-un mod bun.

Poziție zero. Concurența pentru acest spațiu din Google este chiar mai aspră decât pentru poziția organică nr. 1. Nu există nici un efort SEO fără a-ți optimiza website-ul pentru fragmentele prezentate și „Panoul de cunoștințe”.

Dacă un fragment atrage cu succes atenția oportunităților, în final vor ajunge la conținutul dvs. Sperăm că la-ți proiectat pentru a genera avantaje cu mult timp în urmă.

Cuvinte cheie

Orice agenție SEO începe serviciile sale prin cercetarea de cuvinte cheie. Utilizați cuvinte cheie cu un volum mare de căutare, descriptive și care reflectă intenția de căutare a utilizatorului.

Satisfacerea intenției de căutare a utilizatorilor este imperioasă. Este nevoie să cunoașteți publicul țintă în interior, precum și să puteți aborda toate dorințele, durerile și întrebările lor.

Apoi, puteți începe să pregătiți conținut care să facă toate acestea. Trebuie să faceți conținut mai bine decât toate celelalte website-uri.

Și, dacă se caută produse din anumite locuri (cum ar fi propriul dvs. oraș), va trebui să vă optimizați conținutul și pentru căutarea locală.

Contribuiți la alte website-uri ca invitat

De ce să folosiți o singură platformă pentru a crea oportunități atunci când puteți utiliza mai multe? Există o mulțime de website-uri care acceptă contribuții din surse externe. Este o tactică de marketing sau marketing afiliat, foarte eficientă.

Dacă aveți timp și abilități pentru a crea conținut pentru alte website-uri, este șansa dvs. de a străluci. Găsiți cea mai mare autoritate în nișa dvs., care vă va accepta și oferiți ceva de valoare atât pentru audiența voastră, cât și pentru a lor.

Partea cea mai grea va fi negocierile, dar asta se reduce la faptul dacă puteți dovedi sau nu că va merita timpul celuilalt. Cu ajutorul acestei tactici puteți construi o strategie de link building pentru propriul website.

Faceți publicitate pe social media

Marketingul pe rețelele de socializare oferă unele dintre cele mai ieftine avantaje pentru o agenție SEO. Avantajele social media nu se opresc doar la costuri reduse.

Adevărata sa putere constă în conectarea cu perspectivele.

Orice oportunitate de a schimba cuvinte cu publicul tău poate fi folosită pentru a genera oportunități. Nimic nu este mai bogat cu în astfel de oportunități decât rețelele sociale.

Mai bine, un anunț bine conceput poate ajunge la un utilizator în momentul în care are nevoie de servicii precum al tău. Ce rețele de socializare sunt cele mai bune în acest scop?

Facebook este destul de priceput să analizeze dorințele utilizatorilor săi (în sensul în care este înfricoșător). Acesta este locul numărul unu de unde să începi.

O altă alegere excelentă este LinkedIn. În funcție de tipul de perspective pe care le cauți, poate fi mai ușor LinkedIn decât Facebook.

Găsiți afiliați care să vă promoveze

Clienții dvs. nu sunt singurele persoane care vă pot promova marca. Puteți implica și alte entități. Desigur, niciuna dintre opțiuni nu este gratuită. Dar ambele pot face minuni atunci când știi ce faci.

Marketingul afiliat este atunci când un terț acceptă să-ți facă publicitate pe propriul website. În schimb, primesc un comision pentru fiecare achiziție pe care o fac utilizatorii după ce dau click pe link-ul de publicitate, de obicei la sfârșitul lunii.

Destul de simplu, nu? Dar, există o parte complicată. Trebuie să urmăriți acele comisioane. Aceasta necesită un software special – sau, mai precis, plata pentru acest software.

Faceți promovare încrucișată concurenților indirecți

Această strategie este la fel de veche ca timpul în sine. Ajutarea celorlalți este o virtute care merge mult.

Lumea este plină de lucruri care nu prea sunt de folos și trebuie folosite în tandem cu altele. Încălțăminte și șosete, rafturi și cărți, pizza și ananas … Ai idee.

Cu toate acestea, nu sunt întotdeauna vândute împreună în același loc. Ce se întâmplă atunci? Clienții cumpără în mai multe locuri, desigur.

Și, de obicei, acele întreprinderi separate își vor trimite cu plăcere clienții de unde pot cumpăra restul de ce au nevoie. În acest fel, toată lumea câștigă.

Te afli într-o nișă concepută pentru a satisface doar o parte din nevoile clienților tăi? Dacă este cazul, cooperarea cu alte companii este pentru tine.

Recenziile pozitive pentru o agenție SEO

Recenziile sunt ca o versiune ușoară a poveștilor de succes. Mai bine, altcineva le scrie pentru tine. În ciuda diferenței de aplicare, feedback-ul clienților este la fel de eficient ca studiile de caz.

Este evident de ce. Recenziile și mărturiile permit o impresie mult mai rapidă decât un PDF lung de 20 de pagini. De asemenea, se adună cu ușurință într-un singur loc, iar altele noi continuă să vină – ajută foarte mult și ele.

Permiterea clienților să lase recenzii este întotdeauna o necesitate. Dacă vorbim despre utilizarea feedback-ului pentru a genera oportunități, veți avea nevoie de un pas suplimentar.

Creați o pagină separată pentru a afișa unele dintre cele mai bune recenzii ale dvs. Puteți utiliza chiar și pagina dvs. de pornire pentru asta.

Folosiți ferestrele pop-up

Vizitatorul urmează să plece! Repede, fă ceva înainte să pierzi o vânzare! Dacă aveți nevoie de un efort în ultimul „șanț” pentru a converti un utilizator, arătați-le un pop-up cu intenție de ieșire.

Funcționează monitorizând mișcarea cursorului mouse-ului: dacă se apropie periculos de o altă filă din browser sau de butonul „Închidere”, un script arată o fereastră cu un apel către acțiune.

Desigur, trebuie să aibă ceva cu adevărat bun pentru a schimba părerea utilizatorului și a-i face să rămână.

Dacă utilizați această tactică, faceți ca toate link-urile de pe website-ul dvs. să fie deschise într-o nouă filă. Scripturile cu intenție de ieșire nu se activează atunci când un link încarcă o pagină nouă în aceeași filă.

Lansați campanii de retargeting

Dacă marca dvs. este suficient de populară, numărul de vizitatori al website-ului dvs. poate fi în mii cel puțin. Evident, nu toți vor deveni clienți la prima lor vizită.

Dar, dacă uită să vină din nou, există o modalitate de a-i ajuta să-și amintească că exiști.

Dacă aveți un pixel de urmărire pe website-ul dvs., puteți crea campanii de retargeting în „Anunțuri Google” și „Facebook”.

Segmentați-vă publicul și personalizați-vă anunțurile pentru fiecare dintre ele. Este un pas necesar atunci când încercați să faceți apel la un grup atât de larg și divers.

Asigurați-vă că politica dvs. de confidențialitate este compatibilă cu GPDR! În caz contrar, lucrurile pot deveni foarte urâte înainte de a începe chiar.

Care tactică o folosiți mai des? Noi preferăm să combinăm mai multe tactici, pentru a obține rezultate cât mai bune.